شرکت طراحی سایت معتبر در تهران
نوشته شده توسط : ساحل

Netscape communication نخستین شرکتیه که در گویه طراحی سایت در سنه 1994 شروع به تکاپو کرد و جنگ بین مرورگرها مایه رشد و پیشرفت در طراحی سایت شد. شرکت های طراحی سایت زیادی وجود دارن که طراحی وب سایت خودمونو می تونیم بهشون واگذار نماییم اما باید بدونیم کدوم خوبه و برای ما مناسبه. وقتی به اندیشه راه اندازی یک تارنما افتادین باید به شکل و شمایل سایت و پشتیبانی اون هم اندیشه کنید ، معمولا کمپانی های طراحی سایت ارائه کننده خدمات ثبت حوزه و هاستینگ هم دارن و در این حالت باید نیروهایی اخص برای حمایت گستره و هاستینگ هم داشته باشن. حال که شاید با خودتون بگید که طراحی سایت رو اگر به یک شخص واگذار کنم ، خرج اقلیت هم متحمل می شم اما به این اندیشه کنید که دیگه پشتیبانی ای در پیشه نیست و هر مشکلی برای تارنما قبل بیاد باید هزینه جداگانه براش بکنید. پس اگر می خواید یک تارنما خوب داشته باشید بهتره که از یک شرکت طراحی سایت معتبر و خوب کمک بگیرید و فقط یک بار برای همیشه خرج کنید. هنگامیکه به برپایی سوداگری یا بازرگانی فکر می نماییم بیشترین هدفی که داریم کسب درآمد و برند شدنه ، طراحی سایت خوب و چیره دست داخل این شغل بهتون کمک می کنه.

 

 

حالا سوال اینه که با کی کار کنید؟
مسلما با شرکت هایی کار کنید که درون مملکت خودتون خدمات می دن چون همیشه قابل دسترسی هستن و هر مشکلی که قبل بیاد جوابگویی و پشتیبانی تند دارن. در درجه دوم اینکه با رقبای شما و مملکت شما و کسب و کار شما آشنایی اکثریت دارن و بهتر می تونن کمکتون کنن و طراحی قابل قبول تری ارائه بدن. دارکوب یک شرکت خدمات سئو و طراحی سایته که خدمات کاملی رو در باره طراحی سایت ارائه میده. شاد میشیم اگه بتونیم کمک کنیم سایت های ایرانی از عقیده زیبایی، امنیت، تکنولوژی و کلا از تمام جهات با بهترین سایت های جهان برابری کنن پس برای مشاوره با ما تماس بگیرید الی با بهترین ها مواجه بشید.

 

سایر مقالاتی که ممکن است علاقه مند باشید
طراحی وب سایت توسط کمپانی یا فرد
شرکت سئو کار
ویژگی های کمپانی طراحی وب
خصوصیات شرکت طراحی سایت خوب
طراحی تارنما برای شرکت ها

وظایف کمپانی های طراحی سایت :

مشاوره رایگان برای طراحی وب سایت شما
تشخیص دربایستن و سلیقه شما
مشاوره برای افزایش فروش و استفاده پسندیده از سایت
مشخص کردن چارت زمانی برای تحویل وب سایت
پشتیبانی و رصد فنی الی مدتی مشخص بعد از اتمام طراحی سایت
راهنمایی مشتری برای مدیریت و توسعه سایت
متعهد شدن به سپریدن پروژه با رضایت کامل مشتری
رعایت موارد مربوط به امنیت ، سرعت و پایداری
لحاظ کردن امکان گسترش پذیری سایت
دارکوب در ساحل خدمات طراحی وب که در بالا ذکر شد و سئو ، خدمات ثبت دامنه، هاستینگ و انواع پلان های مجازی و اختصاصی میزبانی وب نیز ارائه می کنه.

 

 

بهترین شرکت برای طراحی سایت

طراحی سایت آمیزه ای از هنر و علمه ، تارنما شما ، مثله تابلوی نقاشیه که یومیه هزاران نفر به تماشای آن میان، حال که پیوستگی به ذوق و خلاقیت هنرمند یعنی طراح داره که بتونه مراجعینو تبدیل به مشتری همیشگی بکنه یا نه ؛ کل می دونن که تکنیک های طراحی تارنما و طراحی وب به سرعت در حال توسعه ان بعد پویایی در طراحی سایت از اصول اولیه ست. قبل از برگزیدن یه کمپانی طراحی سایت، به مسائل ذیل هم دقت کنید :

 

1- پیشینه کاری
خیلی مهمه که کمپانی طراحی سایت انتخابی شما دارای رزومه کاری و سابقه براق باشه ، باید بدونید که می تونه طرح ذهنی شما رو اتمام بده یا نه و این شغل با ارائه رزومه یا یک سری طرح اولیه که از قبل آماده کردن براتون مشخص می شه. بهرحال، همش پیش از شروع پیشه کمپانی طراحی و یا امضا کردن هرگونه قراردادی از کمپانی تقاضای مثال کار بکنید.

 

2- چارت زمانی مناسب
طراحی سایت کار یک یا دو روز نیست اما شرکت طراحی سایت شما باید چارت زمانی برای پروژه شما ارائه کنه ، این مسئله که تارنما شما تند تر آغاز به پیشه کنه خیلی مهمه و باید در نظر داشته باشید که هرچقدر موعد برای شما گویه مهمی باشه برای شرکت مورد عقیده هم اهمیت پیدا می کنه و خودش رو ملزم می دونه که سر وقت تعیین شده ، سایت رو به شما تحویل بده

 

3- گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور
به شرکت ها و موسساتی که در اداره ثبت کمپانی ها و موسسات غیرتجاری به ثبت قانونی دریافتی باشن و سوژه فعالیتشون در اساسنامه فقط در گویه انفورماتیک باشد شرکت های انفورماتیکی گفته می شه ، رتبه بندی انفورماتیک به چهره ۱ تا ۷ بوده که در آن رتبه ۷ پایین ترین و رتبه ۱ بالاترین درجه را داره. از راه این استشهاد نامه متوجه می شیم که دست کم یک مهندس در شرکت هستی داره و این یک شاخصه برای اعتماد اغلب محسوب می شه. دارکوب در حال آماده حائز استشهاد رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک مملکت است.

 

4- مجوز سامانه صنفی رایانه ای
کلیه شرکت‌هایی که برای اتمام فعالیتهای مشاوره، نظارت، طراحی، تولید، نصب و مسیر ‌اندازی، توسعه، پشتیبانی و تعلیم سیستمهای نرم‌افزار، سخت‌افزار، شبکه‌های آگاهی رسانی و نظایر آن ساختن می‌شن، موظفند پس از ثبت کمپانی مطابق قانون تجارت و قبل از آغاز تکاپو به سامانه صنفی فرمانروایی خویش مراجعه و پروانه تکاپو دریافت کنند. این مجوز یعنی اینکه هم کمپانی قانونیه و هم اینکه اگر بعداً مشکلی در رابطه با خدمات پیش بیاد می تونید با مراجعه به سازمان مربوطه این سخت رو دنبال کنید.. دارکوب حائز مجوز کار و جنبش از سازمان سامانه صنفی رایانه ای فرمانروایی تهران نیز می باشد.

 

5- هزینه
بعد از اطمینان از کمپانی طراحی سایت با توجه به موارد بالا ، طراحی وب سایت در استان تهران فهرست بها ها رو با بودجه تان سنجش کنید و پس تصمیم گیری کنید. البته که طراحی سایت در کشور ما با مبالغ گوناگونی عرضه می شه ولی باید یک رنج مشخص رو در عقیده داشته باشید لغایت سرتون کلاه نره و حتما در نظر داشته باشید که در دو یا چند نوبت مبلغ به توافق دریافتی رو پرداخت کنید.

 

6- حمایت و خدمات به مشتری
یکی از فاکتورهای مهم در شرکت طراحی سایت ، مهارت پشتیبانی و کیفیت خدمات ارائه شده به شماست به این چهره که اگر به مشکلی خوردید یا سوالی پیش اومد مطمئن باشید که جوابگو هستن. اگر شرکتی برای پشتیبانی از سایت شما و خدمات دهی حاضر نبود حتما نظرتون رو عوض کنید و کمپانی دیگه ای را پیدا کنید.

 

7- وابستگی Control Panel به مشتری
Cpanel مدیریتی برای مواقعی مورد نیازه که خودتون می خواید یک سری تغییرات یا بروز رسانی های کوچیک برای سایت انجام بدید ، اینجا دیگه نمی تونید از شرکت طراحی سایت مربوطه بخواید که این کارهای ساده رو سپریدن بده. درون این شرایط یک Control Panel برای سایت شما ساخته می شه لغایت خودتون بتونید کارهاتون رو اتمام بدید.

 

 

با تمام خاصیت هایی که در بالا بیان شد به این نتیجه می رسیم که شرکت انتخابی شما باید قابل اعتماد ، چیره دست و منصف باشه و در ضمن نسبت به مبلغی که می گیره سایت نکوداشتن هم به شما تحویل بده. دارکوب فعالیتش را از سنه 1381 در مقوله طراحی سایت، سئو و بهینه سازی سایت های اینترنتی پیش درآمد کرده و در این سال ها کامیاب به طراحی 2500 تارنما شده. این مجموعه دارای پروانه فعالیت از سازمان سامانه صنفی رایانه ای فرمانروایی تهران، گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور و جزو معتبرترین کمپانی ها در گویه طراحی تارنما می باشد. راه و روش دارکوب ارائه خدمات طراحی تارنما با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت شدنی است لغایت بدین وسیله بتواند رضایت مشتریان خویش را فراهم کند.





:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: